lauantai 13. elokuuta 2011

Vierailulla :)

Olin muutaman päivän vierailulla ihanan ystäväni Päivin luona. Kiitos Päivi kaikesta. Oli tosi hyvää ruokaa, vaikka dieetillä olinkin. Voinpa sanoa, ettei painoni noussut grammaakaan, mieluummin laski. Päivi muisti minua tulevan synttärien johdosta. Ihania Tildakirjoja eli ohjeita tekemiseen, savienkelin sain myös, lisäksi sain hauskan kirjan Mummo kutoo ja Tico, tico lankaa, minkä neulomiseen olen tykästynyt. Niin, olihan paketissa myös ihana pikkuinen savienkeli. Sain enkelikokoelmaan täydennystä. Suuri kiitos Päiville.
Päivi antoi minulle myös lankaa. Ihanan värisiä ja ohkasia, että voin neulekoneella niitä työstää. Kiitos, olen tosi iloinen :)
Eikä tässä vielä kaikki. Renjan luokkaretkeä varten, myyjäisiin, saimme lapasia (huovutettuja) ja sukkia. Iso Kiitos meiltä molemmilta.
Eikös olekin ihania :)
Renja sai Päiviltä piirrustusvälineitä. kiitos niistä myös. Me molemmat tykkäsimme olla luonasi. Sain myös ihanan syksyisen kappakankaan, jota lyhentelemällä saan useampaan ikkunaan kappaverhot. Oliko sitä 5 metriä?
Kyllä minulla on tosi ihana ja hyväsydäminen ystävä. Kiitos myös Arille kaikesta. Olette ihania ihmisiä.

Päivi opetti minulle palmikkoneuleen ja sain yhden säärystimen palmikoilla valmiiksi Päivin luona.
Toisen säärystimen teen tänään, jos ehdin. Säärystimet menee lahjaksi :)

Oli tosiaan oikein mukava reissu. Olihan Päivi tehnyt myös ison kasan lappuja Ystävyyden peittoihin. Siitä enemmän ko. blogissa.
Toivottelen oikein ihanaa lauantaita kaikille lukijoilleni.



1 kommentti:

pappilan mummo kirjoitti...

Kivoja juttuja sait ja lankoja!
Palmikkoneuletta saisi joku minullekin opettaa - olen opetellut neulomaan vasta tänä keväänä/kesänä -lähinnä sukkia...