sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Sunnuntaita

Tänään lähdemme puolilta päivin Kuopioon Nooa-pojan 4-vuotis synttäreille. Olen ollut ahkerana. Sain sukat valmiiksi ja toiset ovat puikoilla. Eilen kävimme kaupungilla ostelemassa ompelutarvikkeita. Tänään leikkasin ommeltavaa :). En oikein käsitä, miksi vuodatuksen puolella on oltava Y-tunnus, vaikka minun tekeleeni ovat hintaluokkaa "kirpputori". Eli vain tarvikkeiden hinta on minun mottoni. Minulla on kyllä Y-tunnus ja laitoinkin sen sinne. Mutta myydäänhän kirpputorillakin tällaisia pieniä ompelutekeleitä ja sukkia. No, mennään vuodatuksen puolella näin Pirjon puoti. Kyselen vielä vuodatukselta ko. asiasta. Tilauksia on kyllä tullut mukavasti. Kunhan minun ompelujälkeni paranee, niin voin nostaa vähän hintoja, että jotain jää itsellekin. Tässä sukat, jotka neuloin.

Ei kommentteja: