perjantai 5. joulukuuta 2008

Varasky muisti minua!

Olipa ihanaa katsoa tänään töistä tullessa postilaatikkoon. Minua odotti iso paketti ja vähän pienempi paketti. Olin muuten kaupungissa potilaan kaverina röntgenissä. Niin, avasin tottakai malttamattomana paketin. Siis isomman. Kaivelin ja kamalasti kivaa siellä oli. Kaksi enkeliä, pääsevät enkelipöydälleni. (Otan kuvaa pyhänseutuna) Kirja: Kate Mossin Labyrintti. Tosi ihanaa, minä tykkään lukea juuri tuollaista kirjallisuutta. Nyt on menossa Anna Karenina, sivulla 100 jotain. Siinä on 1000 sivua. Kun sen olen saanut loppuun, niin aloitan Labyrintin lukemisen. Olihan paketissa muutakin, enkelisuklaata ja aivan ihana kortti. Suuret kiitokset varaskylleni. Todella viikonloppu alkoi mukavasti.


Toinenkin ihastuttava lähetys oli tullut Lioliiltä Paketissa oli ihana keijurasia. Sekin pääsee enkelipöydälle. Löytäisinpä jostain keiju- tai enkelinappeja. Oiva säilytysrasia. Isot kiitokset Katjalle.


Katja lähetti tämän rasian minulle kiitokseksi "Joululahja salaisesti" emoilusta. Oikein mukavaa viikonloppua ihan jokaiselle ja kiitokset Annehelenalle ja esterille kommentoinnista.

jk. vitsi, kun mie löytäisin minun muistitikun, niin alkais tekstiä tulla :)


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, että oli mieleinen. :)