sunnuntai 12. lokakuuta 2008

Sunnuntai päivän rauhaa !



Tänään on ollut kovin hiljainen päivä. Vieraita ei ole käynyt. Me sentään kävimme Heinävaaran Marjuskasta flunssalääkettä. Viime viikon mies ja tytär olivat flunssan kourissa ja nyt sitten minä. Päivä on ollut melko kosteavoittoinen. Ei sentään ole paljoa satanut. Aamulla tein pullataikinan ja äsken saimme pullat paistettua. Mies leipoi :). Hän osaa tehdä paljon paremman näköiset pullat kuin minä. Olen neulonnut, kohta toinen sukka valmiina :) ja olenpa lukenut Ramsessen romaania Abu Simbelin valtiatarta. Kolmas osa luettu. Tämän kirjan jälkeen vielä viis Ramsessenin kirjaa lukematta. Kirjat lähtee sitten eteenpäin. Toivottelen kaikille oikein mukavaa pyhäpäivää ja ensi viikkoa. Tässäpä pullatarjotin :)


11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla onkin uusi blogi, piti tulla katsomaan mitä kuuluu. Ja niin näyttävät hyviltä nuo pullat, että pitäisiköhän itsekin ruveta leipomaan.. Hyvää sunnuntaita! t.Kettuemo

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan näköisiä pullia : )
Onnea uudelle blogillesi minullakin on jo tehtynä tänne blogi olen niin tympääntynyt vuodatuksen takkuiluun.
Pääset mun bloggeriin tällä osoitteella http://annehelena.blogspot.com/

marelo kirjoitti...

onnea uuteen blogiin. Saisimpas minäkin noita pullia, en tiedä koska viimeksi olen pullaa edes saanut

Anonyymi kirjoitti...

Tännekö sinä olet siirtynyt? Onnea uudelle blogille. Minäkin olen aloittanut bloggeriin,mutten taida sitä yleiseen jakoon vielä laittaa..kuka löytää sen,niin löytää:)

Olethan vielä lähdössä Kädentaitomessuille? sinne on pääsylippu 8 euroa. Soittelen sulle torstai-illalla.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea uuteen blogiisi ! Onpas täällä ihan avajaispullatkin :) Mukavaa alkavaa viikkoa !

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Jestas, vesi herahti kielelle täälläkin. Onpas teillä taitava pullanvääntäjä.

Anonyymi kirjoitti...

Löysin tänne uuteen blogiisi toisen blogin kautta. Tervetuloa bloggailemaan! Minusta me bloggaajat ollaan kuin yhtä suurta perhettä :)
Minä olen 53v ja mulla on viisi lasta,kahdeksan lastenlasta ja yhdeksäsä tulossa!
Kiitos noista virtuaalipullista :)

Anonyymi kirjoitti...

Vieläköhän pullaa on jäljellä? Ovat niin hyvännäköisiä ja varmasti herkullisia. Onnea uutukaiselle blogillesi! Löysin sen vasta tänään. Olen ollut reissun päällä ja blogijutut ovat olleet taka-alalla.

Mari kirjoitti...

Nytkös minä vasta ymmärsin, että sullahan on uusi blogi :) Tulin ensimmäistä kertaa tänne vierailulle, ja tottahan toki heti täytyy jättää käpälänjälkeä! :)

Suffeli kuvailee kirjoitti...

miekii tein juuri uuden blogin! tervetuloa kylään!!
oikein ihanaa viikonloppua!!
kiva blogi siulla!!

Debby kirjoitti...

Hei Pirjo ja kiitos etta kavit blogillani.Voit kirjottaa blogilleni suomeksi .Puhun Suomea;)
Aivan ihania korvapuusteja nami nami.