tiistai 28. lokakuuta 2008

Nys se sitten loppu

Nämä ovat työllistäneet minua viime aikoina ja lisää tilattu koko ajan (siis lahjaksi, en myy). Kaulahuiveja paljon.
Say 6 on loppu. Minä ilahdutin eli lähetin paketteja tähän blogiin Helmeilyä . Sieltä voitte katsella mitä kaikkea Helmi on saanut minulta. Oikein ihana oli häntä ilahduttaa. Kiitos sinulle kuluneesta ajasta. Minua ilahdutti Annehelena lokakuun ajan ja aivan ihanilla lähetyksillä. Kiitos Annehelena. Nyt pitää ruveta huiskimaan eli siivoamaan. Tulee ihana vieras eli Nirunaru. Hän tuo minulle Tildadeconi. SmileyCentral.com Eli kiitos Helmille ja Annehelenalle ihanasta Say6 ajasta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Pirjo postista. lähetys on aivan ihana, kyllä minulla tulee ristipistoja tehtyä -paljonkin, että käyttöön tulevat.